islands "program"

S

strösslet

Jag har suttit och letat och letat på olika sidor bland annat sif.se och min lokalaklubbs sida.. men ja hittar inget om hur man rider i de olika klasserna mm. Jag som egentligen är storhäst ryttare ska i vår testa tävla min kompis islänning för att han ska få lite tävlingsrutin och få chansen att visa vad han går för då han har fina gångarter. MEN nu är fråan vilken klass ska jag tävla i? vill i första hand tävla i tölt. vilken gren ska jag rida? hur rider jag? vändningar tempon o.s.v.
Känner mig förvirrad och jag hittar inga svar nånstans.
TAck för svar!!

Sv: islands "program"

Tack så hemskt mycket !!!!! exact vad jag behövde!!!:bump:

Liknande trådar

Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 021
Ridning Jag har försökt leta efter information, men jag är nog dålig på att leta, alternativt så finns det inte så mycket lättillgänglig...
2
Svar
33
· Visningar
4 539
Senast: Pyrran
·
Hästmänniskan Hej! För två år sedan flyttade jag ifrån Stockholm till en mindre hästgård utanför uppsala för att uppfylla min dröm om att skaffa egen...
2 3
Svar
43
· Visningar
8 833
Hästmänniskan Hej! Jag är en 21-årig tjej som är enormt enormt ridsugen igen, men vet inte riktigt hur jag ska gå tillväga som återfallsryttare...
Svar
8
· Visningar
2 768
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka