Island Reef xx

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare mariac
  • Startdatum Startdatum
M

mariac

Någon som har information om denne hingst? Hittar inget på nätet! Tacksam för svar! :confused:

Sv: Island Reef xx

Island Reef ar 2 styckn fullblodshingstar som avlat en hel del vinnare inom galopp-industrin. Vet du vilken du soker?

Det finns en Island Reef fodd 1984 e. Main Reef ee. Mill Reef u. Halba ue. Habat
Detta ar den hingsten som ar mest kand inom galoppindustrin och sakerligen den du soker. Denna hingsten har manga avkommor.

Men det finns en Island Reef fodd 1986 som ar Tudor-avlad, e. Tudor Brigde ee. Tudor Melody, u. Lady Kensington ue Goglio.

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 492
Senast: ildiko
·
Hästvård I somras fick en av våra hästar utslag som såg ut som ringorm. Jag behandlade med ivamerol men blev inte av med det. Under hösten har...
Svar
14
· Visningar
1 661
Senast: Emma-pemma
·
Hästmänniskan Lång titel men också en bra sammanfattning. Jag letar föl/åring och tänker mig i första hand en hingst/valack eftersom jag i framtiden...
Svar
9
· Visningar
962
Senast: Askur2017
·
Avel Hej! Kollat i äldre trådar, men hittar inte riktigt svar som kan passa in på just denna situation. Ber om ursäkt ifall det upplevs som...
Svar
9
· Visningar
1 348
Senast: Anon89
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka