Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ibland när jag öppnar en tråd, så bläddas det automatiskt längre fram i tråden! Sällan den visar första sidan, högst upp! Detta stör jag mig på! Varför blir det så???
Nja.. verkar inte så, för då borde den ju bläddra till sista sidan varje gång, och det gör den inte! Ibland till sida 2 eller 7 eller vilken som helst.. verkar vara helt slumpartat.. skumt tycker jag..!
Jag tror att den bläddrar till senaste "olästa" svaret. "Oläst" betyder i det här fallet just oläst om du har läst tråden förut under den här inloggningen eller förra. Om tråden fanns förra gången du var inloggad, men du läste inte tråden kommer den bläddra till det första inlägg som tillkom i tråden efter det att du loggade ut.
Hoppas det blev lite klarare trots den inte helt klara förklarningen!
Jag tycker att den funktionen är skit bra! tyvärr funkar den inte sådär jätte bra och det blir lite knasigt ibland, men om man "följer" en lååååång tråd så är et ju jobbig att leta upp senst lästa inlägg, då är det ju bra tat den hoppar dit direkt istället!
Jo om man har läst tråden tidigare är det självklart bra, men jag gillar inte att den bläddrar fram i en tråd som man inte läst!! Det blir ju som att öppna sista sidan i en bok ju!
Jo, men alternativet är ju att gamla trådar ser ut som nya hur länge som helst. Som det är nu får man en överblick, vad som är nytt och vad som är gammalt. Ville man inte läsa tråden förra gågen man var inloggad, så vill man nog inte läsa den den här gången heller. :smirk:
Bukefalosnyheter
När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.