Irriterade bäckenleder...råd, botemedel..

muslidag

Trådstartare
Hoppas på att någon annan har bra tips.

Jag fick en fraktur i fotleden som behövde opereras.. jag gick sen och haltade ett halvår och blev så klart sned. Fick molade värk långt ner på ryggen, typ ovanför svanskotan som strålade utåt. Läkare skickade mig till sjukgymnasten som sa att jag var överrörlig och hade "irriterade bäckenleder".

Så länge jag rider, styrketränar eller boxas så har jag inga problem. Slarvar jag en vecka är den molande värken där som ett brev på posten. Tränar mycket små övningar för att hålla mig rak. Har gått till kiropraktorn men det hjälper tillfälligt och problemen återkommer.

Finns det inget botemedel? Typ som man med hästar sprutar in kortison och hyaluronsyra i leden för att bryta inflammationen.

Kan tex. inte dansa längre... så vill bli av med problemet för gott. Dessutom när det var som värst kunde jag inte gå eller sitta utan att nästan grina. Så det vill jag inte få tillbaka.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 965
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Postar här på buke för att se om det finns någon med sjukdomen eller som känner till den. Jag söker men ljus och lykta för att få hjälp...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
28 811
Senast: lewellyn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp