Status
Stängd för vidare inlägg.
gubbar, ja sådana vid sextio års ålder som tror att de kan allt men inte gör det. Som inte kan lyssna eller erkänna att de har fel, jag blir så trött på dem. Lura stackars nya medarbetare. Stackarn kommer ju få hur många samtal med skällande besvikna kunder som helst och nu tror stackarn att det är jättebra och att hen är en hjälte. Ja, vi ska väl alla lära oss den hårda vägen. Hoppas inte jag behandlar mina medarbetare så bara, så dålig chef vill inte jag vara. Men så har jag också lärt mig den hårda vägen och vet hur det känns när man tror att de som är äldre vet och vill ens bästa men inte gör det.mobbing i skolan pratar man om men det förekommer även på arbetsplatser. Dessa härskartekniker, hatar det men är glad över att vi ändå pratar om sådant på vår arbetsplats och synliggör det och att vi blir medvetna. Vi använder det själva också, det får man inte glömma. Sådet är lite jobbigt just idag men nu har jag skrivit av mig och imorgon är en ny dag.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Känner att jag står lite vid ett vägskäl och tvekar. Jag älskar mitt jobb. Jag älskar kunderna, kollegorna, mina arbetsuppgifter, alla...
Svar
14
· Visningar
2 740
Senast: Asko
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Vet inte om jag bara haft otur eller om det är något annat tok. De senaste 5 åren har jag varit på 5 olika arbetsplatser. 2018 var jag...
Svar
4
· Visningar
1 826
Senast: Gotthard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama