Läs om ni vill, det är mina tankar kring vädermanipulation.
Jag tycker det verkar finnas en del individer som påverkar vårt himlavalv rätt så ordentligt med sitt himmelbajs. Men detta är konspirationsteorier!
Men av vad jag har sett av mina personliga observationer där spåren efter flygplan breder ut sig med tiden och bildar ett täcke eller ett brett band. När det är disiga moln och bakom/bland dem ser man hur det är massa spår från flygplan som flyger kors och tvärs. Det syns knappt någon annanstans på himlen. När solen blir "distorted" i kameralinsen bakom vissa spår eller moln.
När vissa moln-formationer känns onaturliga jämfört med de vaga minnena från när man var yngre. Jag vet inte men jag tycker ibland att vår himmel ser ohälsosam ut. Men ni kanske inte tycker så: isåfall undrar jag om ni bevakar himlen lite då och då?
Tyvärr, ifall det är sant att vissa flygbolag/flygplan släpper ut olika kemikalier för att jonisera himlen med målet att kontrollera vädret eller någon annan ondsint agenda. Så är vi maktlösa inför detta.
Geoengineering, aerosols. Jag känner mig rätt så övertygad att detta pågår. På NASA's hemsida så skriver de om aerosols, folk har betalat pengar för att få ha en blå himmel.. Sedan sker massa mystiska oväder nu lite överallt, hagelstormar med klumpar stora som tennisbollar verkar vara vanligt förekommande i vissa länder i år. (Något som förmodligen inte är så vanligt normalt sätt). Det har dykt upp tornados och liknande i europa. Är tack vare severe weather europe som jag har sett detta. (mestadels kring juni somras):
Jag tror att det är människans påverkan i vår himmel och atmosfär som orsakar en hel del. Om de ligger bakom en kategori 5 orkan känns högst osannolikt men jag tänker inte förneka den möjligheten.
De kanske besprutar vår himmel för att bekämpa den "globala uppvärmningen"; jag ser det rätt så likt en false flag. Man påvisar ett falskt hot som måste bekämpas, t.ex. en terrorist - "vi måste bekämpa terrorismen(!!)" - och sedan låta militära krafter strömma in över landet och skapa tumult utan att det skulle verka alltför icke-rättfärdigat. "Vi måste slåss mot den globala uppvärmningen(!!)"
Well, just some thoughts. Jag kanske är ensam i hela Sverige med dessa tankar, jag kanske är galen, men det jag vet är att min högsta önskan är att bekämpningsmedel förbjuds och att alla människor tänker godhjärtat, att vi går lite tillbaka och faktiskt kanske börjar bli lite mer harmoniska.

Men alla är vi olika så detta förblir en ljuv dröm. Tack för att du läste, om du har gjort det. Det uppskattas.