Irländsk varghund

H

Hregna

Vi har efter mycket letande nu blivit ägare till en Irländsk varghundstik, en helt underbar tjej.

Är det fler här som äger Irländsk varghund? Från vilken kennel?
 
Sv: Irländsk varghund

finns ett vinthundsforum som du garanterat kan få kontakt med flera varghundsägare ;) fast det kanske du redan vet
 
Sv: Irländsk varghund

Jag har en kompis som har irländsk varghunds kennel...
comedias...
 
Sv: Irländsk varghund

Då är vi två:( ;)
Jag vill oxå ha en varghund! Nåja, någon gång i livet ska jag ha en sådan. Just nu passar det inte riktigt! Tyvärr.........
 
Sv: Irländsk varghund

Du är väl medveten om att alla vinthundar bara måste sova i sängen? :D

Vad underbart med IV, det är fantastiska hundar!

Jag har inte IV, men väl IG. Det finns ett jättebra vinthundsforum där en hel del IV-ägare är aktiva. :)
 
Sv: Irländsk varghund

Du är väl medveten om att alla vinthundar bara måste sova i sängen? :D

Jo, vi märkte det :angel: , det blev liksom inte så mycket plats kvar i sängen...

Hunden - Lizzie är en underbar individ, lugn och sansad inne men så pigg och glad ute, glad i hästar och andra hundar.

Hon kommer från Wolf Tones kennel.
 
Sv: Irländsk varghund

Jo, vi märkte det :angel: , det blev liksom inte så mycket plats kvar i sängen...

Hunden - Lizzie är en underbar individ, lugn och sansad inne men så pigg och glad ute, glad i hästar och andra hundar.

Hon kommer från Wolf Tones kennel.

:) Lizzie är mitt "nätnamn" ju (har varit de senaste 10 åren) även mitt smeknamn sedan tonårstiden :D Så du måste ha en mycket trevlig vovve ;)

/Lizzie
 
Sv: Irländsk varghund

Vi har efter mycket letande nu blivit ägare till en Irländsk varghundstik, en helt underbar tjej.



Vad avis jag blev nu:eek: Jag älskar den rasen. vi var på väg att köpa en, men uppfödaren ringde aldrig fast hon lovade att göra när hon fick valpar:cry:
Så där försvann den drömmen:( Men jag kommer garanterat skaffa en längre fram:love:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 476
Senast: Farao
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 459
Senast: Rugge
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 546
Senast: fixi
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 767
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp