Irish Cob tråden

Fibusen

Trådstartare
Har dom ingen egen tråd? Det lär väll finnas fler än jag som har en? O_o

Då detta är en helt ny ras för mig så hade det varit roligt att dela erfarenheter med andra. :)

Kan ju presentera min. Valack född 2003. Importerad från Tyskland Mörkbrun/vit skäckig. Mycket brunt. Mycket man, svans och hovskägg. Cirka 160 cm i mankhöjd. Kraftigt byggd.

Lite envis av sig, gillar mer att skritta ute än att jobba samlat. Älskar att traska i skogen, gärna på stigar som han knappt ryms på . Kramar även träd, eller går över dem om inte jag är uppmärksam. Vill ha långa tyglar om det inte händer nått där han vill ha extra stöd, men det ska släppas snabbt efter det.

Jag är vekligen nöjd med honom och han är allt jag vill ha hos en häst.

Liknande trådar

Gnägg Hej alla IC-folk där ute! 👋🌹 Jag har blivit med Irish Cob 🤗 Har köpt ett stoföl som flyttar hem till mig i oktober efter avvänjning 😃...
Svar
3
· Visningar
746
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
14
· Visningar
1 595
Senast: Mia_R
·
R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 137
Senast: Raderad medlem 149639
·
Hästmänniskan Hade varit kul att komma i kontakt med andra hijabis som håller på med häst.. Hade egen häst när jag började med hijab men sålde något...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
7 657
Senast: Sesca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar