IRC- ircnet från usa

lizan

Trådstartare
Moderator
Har ju flyttat till USA nu och är ju lite lätt IRCberoende. ;)

har ett gäng kanaler jag brukar vara på på IRCnet. men ircnet är ju inte jättepoppis här i USA och inga servrar vill fungera för mig. :(

någon som har tips på IRCnetservrar som fungerar från USA? :crazy:
 
Jag vet inte så mycket om dom olika IRC näten.
Men Q-net ligger ju uppe över större delen av världen så den borde väl gå att connetcta till från USA? Fast du kanske inte är nått q-net fan :)
 
anledningen till att jag skrev just IRCnet är ju för att jag vill vara på just IRCnet. :smirk:

det andra nätet jag sitter på är inga problem.
 
Då får jag be om ursäkt. Jag använder mig bara av Q-net och Dalnet och hade ingen aning om att det fanns något som hette IRCnet. jag trodde du menade IRC-nÄt :o
 

Liknande trådar

Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
843
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
428
Senast: Krålus
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
938
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Jag har en crosstrainer hemma i dagsläget, en som jag köpte billigt begagnad och som troligtvis var billig redan när den var ny. Den har...
Svar
19
· Visningar
761

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp