ipod video

Karoliina

Trådstartare
Jag fick en i julklapp, men jag är inte så teknisk. Ni som har en sådan, hur tusan får ni in bilder och filmer? :o

Sv: ipod video

Det finns en pytte bruksanvisning med som det typ står hur man sätter i sladden och laddar batteriet, litegrann om hur man sätter dit musik. Sen hänvisas man till apples hemsida (som dessutom var på engelska), men det var så rörigt och det jag hittade var om hur man köpte film på itunes där ngnstans och sedan satte dit. :( eller så är det bara jag som är väldigt oteknisk :eek: :o

Har inte ipod video jag har en mini, men kan tänka mig att det är som att ladda in musik från CD-skivor.

Alltså man bara matar in dvd-filmen i datorn. Sedan kommer det upp fönster med alternativ som du kan göra. Bland de olika alternativen (när det gäller musik i alla fall) så finns det "importera spår" när man väljer det så startar iTunes att kopiera in musik från skivan till ipoden.

Sen bilder vet jag inte men det gör nog min bror efetrsom han har en nano, kan fråga honom när han vaknar :p

Okej:D kolla med honom, det vore super.

Testade med att lägga in en dvdskiva, men fungerade int riktigt det heller..

*puttar*

har inte, trots flera timmars försök igår kommit på hur man gör. någon som har tips?

Det där med bilder har jag kommit i underfund med. :D

Liknande trådar

IT & mobiler Vad ska man använda för program för att redigera video? Det behöver vara gratis. Jag har försökt med clipchamp men blir galen på loopen...
Svar
0
· Visningar
256
Senast: Wille
·
IT & mobiler Jag rensar och rensar och rensar i min mobil. Jag tar bort foton, videos och appar jag inte använder oftare och oftare. Ändå är mobilen...
8 9 10
Svar
184
· Visningar
8 411
Senast: Septicemia
·
IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
343
Senast: sweep
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
681

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka