iPod nano...

J

Just_A_Lady

Fick massvis låtar av en kompis från hans dator, men kom på at när jag kopplar iPoden till min dator så uppdateras den väl automatiskt med mitt bibliotek, och det vill jag ju inte eftersom jag vill ha kvar hans låtar...
Kan man ladda batteriet utan att allt försvinner?? Hur?? :o

Och kan man föra över låtar från iPoden til datorn eller går det bara andra hållet?

hehe...kanske är helt fel ute :angel: är inte så bra på sånt här..

Sv: iPod nano...

den kommer säga att din ipod är syncad till ett annat bibliotek å fråga om du vill ändra.. då säger du nej.. sen i itunes så finns det en ipod-ikon nere till höger.. på den kan du klicka å sen välja manuell överföring.. på så sätt kommer du slippa att den syncar med allt å alla... å ladda batteriet utan å vara orolig :D

Liknande trådar

IT & mobiler Har köpt ny mobil efter snart två år med min gamla. Inte självvalt utan den har gett upp. :meh: Kopplade mobilen med datorn och...
Svar
4
· Visningar
581
Senast: em-pirre
·
IT & mobiler Kan nån hjälpa mig?! Jag vill föra över mina bilder och filmer som jag har på telefonen (nokia 5230) till datorn. Jag var tvungen...
Svar
8
· Visningar
1 833
Senast: lisa412
·
M
IT & mobiler Jag har ett problem, jag skulle vilja lägga in film på min dator, som jag filmat med min Ericsson w715 (tror jag den heter)...
Svar
8
· Visningar
3 903
Senast: Sonic76
·
Gravid - 1år Här kommer min underbara förlossning som jag mer än gärna delger mig av for en positiv bild av hur det kan vara! Orkar dock inte fixa...
Svar
8
· Visningar
2 588
Senast: paradiset
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka