Jadzia

Trådstartare
Då har vi avklarat vår första IPO III. Resultatet blev över förväntan. A: 96 B: 91 C: 94 totalt 281 poäng och CERT. Sam är helt enkelt en helt fantastisk hund.

Sv: Ipo iii

siffrorna säger mig inte ett smack, men cert brukar ju vara bra och du verkar nöjd, så: GRATTIS!!!! :D

Sv: Ipo iii

Nej nej, inte schäferslaget. Vi dundrar inte iväg och tar den mest hårdkonkurrerande tävlingen vid vår första trea-start. Det var ett helt vanligt lokalprov vi var på, men vi hade gott motstånd och var inte direkt beredda på cert.

Här är den lille Schäfern med sin pokal

IMG_3995-1-1.jpg

Bild från ettan. Har inte hunnit få bilderna från trean än
kungsr.jpg

Liknande trådar

Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 897
Senast: geting
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 678
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Vi har en ettårig dvärgschnauzerkille Frippe som på många sätt känns som världens enklaste hund. Lugn och trygg och lagom social med nya...
Svar
19
· Visningar
3 558
Hundhälsa Hej, Jag hoppas kunna få bolla lite svåra tankar med er. Jag och min man har två hundar av spetsras: en 3,5-årig och en 8-månaders, båda...
2
Svar
21
· Visningar
3 087

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka