Jag tror inte Apple fattade innan vilken braksuccé SE skulle bli
Eller hur! Jag har en 6:a och vill byta till en SE just pga storleken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror inte Apple fattade innan vilken braksuccé SE skulle bli
Hm. Det kan förstås vara exemplaret, jag tror inte att det är modellen som sådan. Men det du beskriver, har du dubbelkollat inställningarna?Jag har haft min i ett år, funkar okey men var mer nöjd med min femma, är småsaker som jag upplever sämre med SE. Men kanske har ett dåligt exemplar. Sånt som funkar sämre är tex att jag måste uppdatera mailen för att få hem mail, den säger inte alltid till när jag får sms/fejjanchatt och liknande.
Jag har haft min i ett år, funkar okey men var mer nöjd med min femma, är småsaker som jag upplever sämre med SE. Men kanske har ett dåligt exemplar. Sånt som funkar sämre är tex att jag måste uppdatera mailen för att få hem mail, den säger inte alltid till när jag får sms/fejjanchatt och liknande.
Hm. Det kan förstås vara exemplaret, jag tror inte att det är modellen som sådan. Men det du beskriver, har du dubbelkollat inställningarna?
Inställningar > E-post > Konton > Hämta nya data > Push/Hämta/Manuellt
för mailhämtningen.
Och notifieringar för sms/chatt, kommer de ibland eller aldrig?
Storleken på bokstäver ställer du väl in själv efter önskemål?Har en iPhone SE från jobbet (hade inget annat val). Jag föredrar Android framför iOS och tycker dessutom att SE:n har alldeles för liten skärm med för små bokstäver. Bra batteritid dock.