Jag har en sån och är nöjd. När min förra tel avled behövde jag telefon NU. De hade SE och 7:an inne. 7:an gick bort pga att jag vill få ner tel i ridbyxfickor.

Jag har haft min i ett år, funkar okey men var mer nöjd med min femma, är småsaker som jag upplever sämre med SE. Men kanske har ett dåligt exemplar. Sånt som funkar sämre är tex att jag måste uppdatera mailen för att få hem mail, den säger inte alltid till när jag får sms/fejjanchatt och liknande.

Jag har haft min i ett år, funkar okey men var mer nöjd med min femma, är småsaker som jag upplever sämre med SE. Men kanske har ett dåligt exemplar. Sånt som funkar sämre är tex att jag måste uppdatera mailen för att få hem mail, den säger inte alltid till när jag får sms/fejjanchatt och liknande.
Hm. Det kan förstås vara exemplaret, jag tror inte att det är modellen som sådan. Men det du beskriver, har du dubbelkollat inställningarna?
Inställningar > E-post > Konton > Hämta nya data > Push/Hämta/Manuellt
för mailhämtningen.
Och notifieringar för sms/chatt, kommer de ibland eller aldrig?

Ska inte handla om modellen men som annan skrev inställningar, vilken iOS du kör och så.

Kuriosa. Har lånat ut mina till några kollegor då och då, de är av den typen som springer till affären och hämtar ut senaste modellen samma dag den kommer, och följaktligen går de omkring med telefoner som är något mindre än min iPad Mini.

"Åh, vilken smidig telefon, en sådan skulle man ha". Jo, det är nästan samma innanmäte som i din jättelur, men i ett format som funkar i fickan....

Hm. Det kan förstås vara exemplaret, jag tror inte att det är modellen som sådan. Men det du beskriver, har du dubbelkollat inställningarna?
Inställningar > E-post > Konton > Hämta nya data > Push/Hämta/Manuellt
för mailhämtningen.
Och notifieringar för sms/chatt, kommer de ibland eller aldrig?

Jag har dubbelkollat inställnongar och chatt/sms funkar ibland :)

Har en iPhone SE från jobbet (hade inget annat val). Jag föredrar Android framför iOS och tycker dessutom att SE:n har alldeles för liten skärm med för små bokstäver. Bra batteritid dock.

Har en iPhone SE från jobbet (hade inget annat val). Jag föredrar Android framför iOS och tycker dessutom att SE:n har alldeles för liten skärm med för små bokstäver. Bra batteritid dock.
Storleken på bokstäver ställer du väl in själv efter önskemål?

Liknande trådar

IT & mobiler Vet inte hur jag ska formulera frågan riktigt. Finns det någon som har bilder på hur det ser ut när man grppchattar med folk som har...
Svar
7
· Visningar
421
Senast: alazzi
·
IT & mobiler För några dagar sen kunde jag helt plötsligt inte höra vad den andra säger när öronsnäckan är igång. Den andra parten hör mig bra...
Svar
0
· Visningar
224
Senast: Marita73
·
IT & mobiler Jag har köpt ny mobil och har gjort en överföring/kopiering från den gamla till den nya mobilen. Nu till den superkorkade frågan...
Svar
7
· Visningar
389
Senast: Sharpless
·
IT & mobiler Är det någon mer som har problem med att youtube hänger sig och vägrar spela upp de flesta videorna? Ibland funkar det att öppna upp en...
Svar
6
· Visningar
292
Senast: Gimlan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama