Intressekoll - buketräff i Småland

JosseMandy

Trådstartare
Blev inspirerad av trådarna om buketräffar så tyckte det behövdes en för oss smålänningar också. Finns här några sådana och finns det något intresse för en träff? Jag tycker mig minnas att det varit träffar för smålänningarna tidigare.

Kom igen - ge er tillkänna! :)

Intresset verkar lite svalt men blir ju om inget annat en miniträff :D

Är bra och veta vart ni bor för att få lite kläm om geografiska möjligheter. Småland är ändå ganska stort.

Jag bor mellan Vimmerby och Oskarshamn :)

Jag flyttar ju hem först i början av vecka 31. :arghh:Blir det en senare träff vill jag vara med! Jag bor också längs kusten.

Jag flyttar ju hem först i början av vecka 31. :arghh:Blir det en senare träff vill jag vara med! Jag bor också längs kusten.

Amenäää :cool: du får åka hem tidigare :p
Bor du nära Oskarshamn?
31 funkar för mig också, när som. V32 är helt fullt.

Men Växjö skulle det kunna vara hyfsat i mitten?

Liknande trådar

Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 627
Senast: Rugge
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 244
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 562
Senast: fixi
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 914

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka