Intimvaxning på salong?

iNHALE

Trådstartare
Någon här som går och intimvaxar sig på salong? Vad har ni för erfarenheter? För och nackdelar? Hur länge brukar det hålla innan det är dags igen? Bra och dåligt jämfört med hyvel? Dela med er av era erfarenheter.

Jag har gjort det under några år, toppen! Det gör skitont, får göras om efter en månad på mig, då pincettplockar jag lite efter kanske 2 veckor.
Fördelen är att det inte blir massa utväxt på samma gång som irriterar. Nackdelen är priset och smärtan.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej! Jag griper lite efter halmstrån här. I höstas fick jag smärta och svullnad från hälsenan. Har varit hos fysioterapeut och läkare...
Svar
1
· Visningar
147
Senast: Grazing
·
Hemmet Är på gång med att försöka bygga om mitt kök, och funderar mycket på hur jag borde göra kring spis/ugn. Köper jag en klassisk spis, är... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 143
Senast: LenaH
·
Kropp & Själ Suck! Jag skrev här om mina helt galna blödningar för ca 1½ år sedan. Jag fick Provera utskrivet för att ta det 10 dagar per månad +... 2
Svar
29
· Visningar
1 476
Senast: tott
·
Kropp & Själ Jag står inför att börja med p-spruta depo-provera. Har varit utan preventivmedel ett par år efter att ha ätit p-piller i runt 20 år...
Svar
11
· Visningar
343
Senast: Lilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka