Intimvaxning på salong?

iNHALE

Trådstartare
Någon här som går och intimvaxar sig på salong? Vad har ni för erfarenheter? För och nackdelar? Hur länge brukar det hålla innan det är dags igen? Bra och dåligt jämfört med hyvel? Dela med er av era erfarenheter.

Jag har gjort det under några år, toppen! Det gör skitont, får göras om efter en månad på mig, då pincettplockar jag lite efter kanske 2 veckor.
Fördelen är att det inte blir massa utväxt på samma gång som irriterar. Nackdelen är priset och smärtan.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag tycker den här tiden på året känns så himla sorglig. Det blir mörkt tidigare och tidigare och känns så väldigt långt till våren när...
2 3
Svar
55
· Visningar
1 651
Senast: Takire
·
Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
678
Senast: Glimra
·
Kropp & Själ Alltså nu har jobbiga saker hopat sig för att jag skjutit på dem. T.ex. har jag en konflikt med en nära vän. Istället för att ringa och...
2
Svar
21
· Visningar
1 084
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 561
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar