Intervju med John Campbell

Gammeln

Trådstartare
Stan Bergstein har gjort en intressant intervju med Campbell ang olyckan och hans syn på framtiden vad gäller den amerikanska travsporten. Den är ca 10 min lång och ganska intressanta desänger att fundera över. Intervjun här

Sv: Intervju med John Campbell

Den blir bara 4min lång för mig och då talar de enbart om benbrottet och liknande händelser samt lite om JC framtid ? Var finns de övriga minuterna ?:confused:

Sv: Intervju med John Campbell

:D .......dom fanns där igår. Verkar som om resten är bortklippt. Var det för känsligt det som Campbell talade om måhända :angel:

Liknande trådar

Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
21
· Visningar
1 563
Senast: Raderad medlem 149793
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 836
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 523
Senast: Sassy
·
Hästvård Jag har fastnat i en mentalt utmattande cirkel med hästen. Lång historia väldigt kort: Efter en omfattande sårskada för ca tre år...
Svar
14
· Visningar
1 344
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Annonsera mera VII