Intervju BRS

S

Skalis

Jag har planerat att skicka in en ansökan till BRS och hoppas på att få komma på intervju. Därför undrar jag om någon som varit där skulle kunna berätta lite vad de frågar om? Var det svårt att förstå deras frågor eller var det svårt att formulera svaren? Tar de hänsyn till om man inte är jätteduktig på engelska eller kör de bara på?

Dessutom undrar jag hur ni gjorde när ni tog er dit? Flög ni över dagen bara eller stannade ni över natten någonstans? Vilken flygplats är smidigast att landa på? :laugh:

Sv: Intervju BRS

Jag kan tyvärr inte hjälpa dig med intervjuinnehållet men jag tror inte att du behöver åka till England för den, de brukar komma över till Sverige och träffa svenskarna här. Och det är klart att de tar hänsyn till att din engelska inte är perfekt, du ska jobba med hästar - inte läsa på högskola.. Men det är inte fel att börja öva din engelska så fort som möjligt, det har du igen.

Jag tycker du ska fråga Helena Gärtner om hur intervjun går till, hon vet allt det där!:D

Senast ändrad:
Sv: Intervju BRS

Tack för svaret!

Det vore ju väldigt praktiskt om det var så att de kom över hit till Sverige. Får försöka få tag på Helena Gärtner nästa vecka och se vad hon säger. :)

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 706
Senast: Imna
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har verkligen ett underbart jobb, trivs jättebra! Och det är så fantastiskt SKÖNT att ha ett jobb där man trivs! Jag har provat...
Svar
0
· Visningar
1 140
Senast: cassiopeja
·
Äldre Jag är en kvinna på 40 år som heter Hanna. Jag är 164 cm lång och väger 75 kg. Jag har brungröna ögon och askblont hår. Jag har glasögon...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
6 085
Senast: Skorpion76
·
Relationer Jag har en kompis som under några månader, 4-5 kanske, träffat en man och varit någorlunda seriös med honom. De bor i ett annat land och...
2
Svar
35
· Visningar
4 953
Senast: Inglorion
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar