Internationell utställning Piteå

Aningsfull

Trådstartare
Någon som har ställt idag? Hur gick det?
Någon mer än jag som ställer imorgon? I såna fall ett stort lycka till! Jag och Julie (Theneican's Zavannah) håller ju till bland dvärgpinschrarna. Vi kommer nog att gå in i ringen ca 09.30 om någon vill titta förbi och säga hej. :idea:

Såhär ser uppladdningen ut hemma hos oss idag. ;) :D (klicka för större bild)

Nog ser hon ut som en riktig liten livsnjutare minsann. Ligga på balkongen och sola är det bästa hon vet, det går knappt att få henne därifrån dessa dagar. :D

Sv: Internationell utställning Piteå

Jag skall också ställa imorgon. Redan 8.30 i ring 11

Lite avis på din vovve då jag måste ägna mig åt nån timmes pälsvård idag för att få fason på wookien.

Vi ses kanske!

Oh, då ska jag se om jag hinner springa förbi och titta. :idea: Kommer nog att anlända vid 8 tror jag så om veterinärbesiktning och sånt går fort hinner jag säkert titta förbi. :idea:
Ser du en röd LITEN dvärgpinscher med nithalsband med en 19-årig tjej i snöret så är det vi. :D
Det är i alla fall så det känns ibland när vi är ute och traskar. :D Sen att tanken är att det är jag som ska gå med henne bryr hon sig inte om. :angel:

Och vad gäller pälsvård är det helt fantastiskt skönt med henne päls. :D Jag har inte ens badat henne. :angel:

Jag skulle bara ha farit & kollat idag men jag blev fast i stallet istället :smirk:
Men i morrn ska jag & min kompis packa hundarna i bilen & fara & kolla på...kanske ska ställa ut min vovve senare & då är det bra att "lära sig" lite :)

Lyckos dig! *Spagettiarmar efter två timmars borstning*

Vi går i juniorklass, Nummer 1638, Isfolket´s Troyas Tuffa!

Hej, det var trevligt att träffas. Vi hamnade ju i ringarna bredvid varandra. ;)
Nu är dagen över för oss. Hon blev bästa juniortik, 3 bästa tik totalt och CK. :bump:
Sen fick hon även gå in i uppfödarklassen tillsammans med far sin, kusinen och en annan av hans uppfödningar. Roligt att se att hon börjat bli så lik sin pappa. :) Och roligt att hon var bästa svenska tik också. Finländarna hade ju grand slam där i våran ring. :D

Liknande trådar

A
Övr. Hund Folk med trist ton och elaka kommentarer gör sig inte besväret att skriva något.. Jag och sambon har 2 vovvar. Hans är en 2-årig...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
12 864
Hästvård Var drar ni gränser för när ni - oavsett veterinär och annan mer eller mindre självutnämnd expertis anser - tycker att 'nu är det nog'...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
5 611
Senast: tretjak
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka