Inte självklart

• Dagbok
  • Trådstartare Trådstartare Wille
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 541
Man vet vad man har men inte vad man får. Tanken att flytta till Skåne under 1 till 2 år är inte självklar. Jag trivs så bra här där jag bor att det känns lite svårt att lämna det, även om jag vet att jag kan flytta tillbaka sen.

Och tanken att flytta så långt känns svår. Jag vet inte om jag kommer att kunna hantera min ångest. Det oroar mig.

Men samtidigt. Man lever bara en gång.

Så svårt det här är.

Jag har hört att det är vanligare att man på ålderns höst ångrar det man inte gjort i större utsträckning än det man gjorde. Det låter som om du skulle ångra dig om du inte gjorde det.

Jag har hört att det är vanligare att man på ålderns höst ångrar det man inte gjort i större utsträckning än det man gjorde. Det låter som om du skulle ångra dig om du inte gjorde det.
Ja, jag vet. Men vet ju inte alls om jag kommer att kunna hantera ångesten och allt som en flytt innebär.

Den där jävla ångesten har förstört mycket av mitt liv.

Och när jag pratar om ångest så menar jag panikångest. Jag vet inte vart jag ska ta vägen om jag drabbas av en attack. Det är så olidligt.

Liknande trådar

R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer... 2 3
Svar
47
· Visningar
4 774
  • Artikel Artikel
Dagbok Ja tyvärr har mina hästar blivit en börda. De går på lösdrift jag har dom hemma och de får mat tillsyn flera gånger varje dag hovslagare... 2 3 4
Svar
67
· Visningar
5 000
Senast: Squie
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ok varning för långt och veligt inlägg här nu, men behöver få skriva av mig känner jag. Kanske att när jag ser saker och ting på pränt...
Svar
14
· Visningar
1 361
Senast: Görel
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Anonymt nick, och nej jag vet inte om personen är just mytoman, jag vet bara att hon ljuger om väldigt mycket. En vän har i många år...
Svar
12
· Visningar
1 342
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka