Då kan du ju radera det i mitt inlägg också.Självklart, och eftersom jag kan så ändrar jag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då kan du ju radera det i mitt inlägg också.Självklart, och eftersom jag kan så ändrar jag!
Då kan du ju radera det i mitt inlägg också.![]()
Ungefär som min favoritkommunslogan: Fagersta - här får du livstidPå tal om bussar! Linköpings universitet hade under några års tid en egen campusbuss för att transportera studenter mellan de olika campusen. I samband med det hittade man på en slogan som sattes upp lite var stans, bland annat utmed hela sidan på bussen:
"Linköpings universitet - en resa mot bättre vetande". Det kan läsas på två sätt ...![]()
Ungefär som min favoritkommunslogan: Fagersta - här får du livstid
Hotmat tycker jag känns lite otrevligt att handla från.
Jag tycker "välkommen till det glada konsumgänget" är fantastiskt rolig.
Det gjorde min far o hans lillebror som väldigt unga, båda blivande friidrottare, de klättrade upp o placerade ut prickar över ortens stolthet. Konsumgänget.Konsumgänget kan förströ
om man byter o mot ö.
Inget direkt produktnamn men en lapp på insidan av dyra jeans (minns inte märket) - "Worn by minors for hundreds of years".
Jag tror det skulle ha stått miners (gruvarbetare) och inte minderåriga.....
Jag reagerade mer på gubbens min. Han ser ju inte direkt ut att må bra eller tycka om äggen...Töntiga män i flanell har sällsynt svag koppling till ägg tycker jag.
Kopplingen till svenskt lantbruk är också svag - ifall det var meningen.