Mycket märkligt att loggan godkändes.Liberalernas logga... Alltså var den ingen som reagerade när den togs fram?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mycket märkligt att loggan godkändes.Liberalernas logga... Alltså var den ingen som reagerade när den togs fram?
Fitta. Men det är alltså det roliga ?
Statoil sålde sina bensinstationer till Cirkle K som då tog över den delen av verksamheten, vet inte vilket år det var. Statoil ASA som är ett energi bolag till största del ägt av norska staten har i år ändrat namn till Equinor, vilket enligt många här säkert drar tankarna till nått annat än energi![]()
Töntiga män i flanell har sällsynt svag koppling till ägg tycker jag.Inte fel på namnet, men marknadsföringsansvarig har ändå vissa problem.
Den här bilden ska sälja ägg...
Visa bifogad fil 21433
Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller egentligen inte passar under den ursprungliga trådrubriken.
Det här första inlägget är alltså ingen vanlig trådstart av den här användaren. Efterföljande inlägg kan komma från den gamla tråden eller vara svar som skett i denna utbrutna tråd.
Gäller inte bara barn, utan är du en världomspännande koncern som ska lansera din produkt under samma namn över hela jorden måste du vara väldigt noggrann.
IKEA är duktiga på att finna neutrala namn. Honda har varit lite sämre.
Jag har egentligen ingen åsikt om hur den hade sålt, däremot är jag rätt övertygad om att resultatet inte var den japanska intentionen.Va, tror du inte Honda Fitta hade blivit en storsäljare?!![]()
Bad Concept är en badrumsfirma som tydligen haft svårt att bestämma sig för om de ska ha ett svenskt eller engelskt namn. Och resultatet har blivit ganska olyckligt...
Bad Concept är en badrumsfirma som tydligen haft svårt att bestämma sig för om de ska ha ett svenskt eller engelskt namn. Och resultatet har blivit ganska olyckligt...
(Det ska stå "båge" va?Firman El-tel har i sin logga en både som sveper över t-et så det ser ut som det står elfel.
Har för mig att den är fransk så där gör man inte den associationen, men här känns den inte så lyckad.
(Det ska stå "båge" va?)
En liknande firma finns här, fast den heter något med SERVICE partner och har en stiliserad "gubbe" i loggan så att det ser ut som om gubbens huvud är ett O före SERVICE.
Jepp, vi är i Norrland...![]()
Blev nyfiken och jo, så är det.Kan tänkas vara en dammsugare vid sidan av/snett nedanför som ska vara orsaken till att tornet lutar, skulle jag gissa?
Men gud !!