stjarnhimmel
Trådstartare
Dags för ny tråd!
Nu kör vi!![Banana :banana: :banana:](/bilder/smilies/banana.gif)
Nu kör vi!
![Banana :banana: :banana:](/bilder/smilies/banana.gif)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
what?!"Sälj katten så flyttar jag in"
Inte för allt smör i småland!
Bra tips ska försökaJag gjorde som någon skrev om i förra tråden - tog bort Tinder och öppnade samma konto igen. Otrolig skillnad för mig också! Jag som knapot fått några matchningar alks förut har redan fått flera sedan sent igår kväll. Bara en som svarat på mitt kontaktförsök dock...
Jag gjorde som någon skrev om i förra tråden - tog bort Tinder och öppnade samma konto igen. Otrolig skillnad för mig också! Jag som knapot fått några matchningar alks förut har redan fått flera sedan sent igår kväll. Bara en som svarat på mitt kontaktförsök dock...
En tjejkompis till mig fick följande "komplimang" på HP:
"Du är så himla lik en av mina vänner! Fast han har skägg!"
Ehh, tack...?Och nej, det blev ingen romans där.
Har era redan existerande kontakter försvunnit då?Jag gjorde som någon skrev om i förra tråden - tog bort Tinder och öppnade samma konto igen. Otrolig skillnad för mig också! Jag som knapot fått några matchningar alks förut har redan fått flera sedan sent igår kväll. Bara en som svarat på mitt kontaktförsök dock...
Jepp. Hade 3. En som jag redan träffat och 2 som var tröga att kommunicera med.Har era redan existerande kontakter försvunnit då?
Jag lyckas inte "börja om". Hur gör ni? Har slängt ut appen och laddat ner den igen. Men allt är sparat.Jag gjorde som någon skrev om i förra tråden - tog bort Tinder och öppnade samma konto igen. Otrolig skillnad för mig också! Jag som knapot fått några matchningar alks förut har redan fått flera sedan sent igår kväll. Bara en som svarat på mitt kontaktförsök dock...
Ah okej, då ska jag nog inte radera den riktigt ännuJepp. Hade 3. En som jag redan träffat och 2 som var tröga att kommunicera med.
Har era redan existerande kontakter försvunnit då?
Jag lyckas inte "börja om". Hur gör ni? Har slängt ut appen och laddat ner den igen. Men allt är sparat.