Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Snällt, gulligt, "översitteri"?![]()
Omöjligt att veta utan att ha hört diskussionen och utan att känna er båda hyfsatAlltså, vet inte hur jag ska tolka detta.
När vi sågs senast kom vi in på ett vetenskapligt ämne vi båda gillar men vi var väl inte helt eniga/hade samma erfarenhet och klockan var mycket så jag skämtade bort det. Nu har jag fått två artiklar i ämnet som han hittat, skickat till mig.
Analysera mindre och fråga honom om varför han skickat dem![]()
I'm the mother of analyzing!![]()
Omöjligt att veta utan att ha hört diskussionen och utan att känna er båda hyfsatDet enda jag skulle stryka är "gulligt", däremot kanske han tyckte att diskussionen var intressant och vill fortsätta den utifrån vad som står i artiklarna (det är iaf något som jag själv skulle kunna göra). Eftersom du "skämtade bort det" så har du ju inte direkt varit tydlig med att du inte vill ha någon vidare diskussion i ämnet.
Alltså, vet inte hur jag ska tolka detta.
När vi sågs senast kom vi in på ett vetenskapligt ämne vi båda gillar men vi var väl inte helt eniga/hade samma erfarenhet och klockan var mycket så jag skämtade bort det. Nu har jag fått två artiklar i ämnet som han hittat, skickat till mig.
Om du visste vad jag försöker jobba på det!
Det blir enklare om man inte ska analysera allt![]()
Klart det alltid är bäst att "bara" fråga men tycker den här tråden är till lite för att få älta, få andras syn och tankar.Det bästa är väl att fråga?
Ryssen brukar skicka så farligt är det att dricka energidryck, äter du för mycket godis och den typen av artiklar till mig. Men det är bara för att reta mig![]()
Han kunde ju försökt med att lurat med dig på tokvaktandet om han nu velat ju.Min dejt har känts lite off så jag skickade iväg ett meddelande om att jag inte orkar sitta och fundera typ.
Han svarade att han har gett upp att bli kär i nån, att han orkar inte med det. Men han umgås gärna med mig
Sen bokade vi in att ses ikväll.
Nu kom det: Kan tyvärr inte ses ikväll, måste vara hundvakt åt två tokar.
Det var nästan väntat.. men kan ändå inte låta bli att bli lite ledsen och besviken
(Varit lite vacklig i veckan..)
Nåja. Bara att lägga ner det där.
Han kunde ju försökt med att lurat med dig på tokvaktandet om han nu velat ju.
Ja, jag hade verkligen tolkad honom som att han inte egentligen är intresserad av dig, men att få ligga lite då och då funkar. Tyvärr...Ja.
Han är nog inte that into me..
Hoppsan !.....
Har lovat sluta träffa andra då den jag träffade igår har det som "krav" om vi ska fortsätta ses...
Ett mycket lätt beslut !![]()
Ja, jag hade verkligen tolkad honom som att han inte egentligen är intresserad av dig, men att få ligga lite då och då funkar. Tyvärr...