Red_Chili
Trådstartare
Vår "fantastiska" BRF bestämde sig plötsligt för att hugga ner buskarna utanför mitt fönster. De höga buskarna som gjorde att jag kunde ha persiennerna uppe utan att alla förbipasserande på gångvägen såg rakt in i mitt hem. När jag frågade de som högg ner buskarna hur jag skulle göra nu fick jag ett snäsande "Du får väl ha nere persiennerna!" till svar. Jag ska alltså ha nere persiennerna året runt, dygnet runt, för att folk inte ska stå och glo på mig när jag är hemma...
Jag har funderat på att köpa sån där plast som man kan ha i badrumsfönster, för att ändå få in lite dagsljus osv. Meeen jag skulle vilja ha någon variant som går att lätt ta bort, eftersom jag faktiskt vill kunna se ut ibland också.
Så. Har ni några fantastiska lösningar på vad jag kan göra? Gardiner är inte ett alternativ, de puttar hunden undan och sedan vaktar hon mot hundar som passerar utanför (självfallet jobbar jag på att hon inte ska göra det).
Jag har funderat på att köpa sån där plast som man kan ha i badrumsfönster, för att ändå få in lite dagsljus osv. Meeen jag skulle vilja ha någon variant som går att lätt ta bort, eftersom jag faktiskt vill kunna se ut ibland också.
Så. Har ni några fantastiska lösningar på vad jag kan göra? Gardiner är inte ett alternativ, de puttar hunden undan och sedan vaktar hon mot hundar som passerar utanför (självfallet jobbar jag på att hon inte ska göra det).