Instängda hästar!

Sv: Instängda hästar!

Grattis!!

Undrar om de någonsin själv inser hur puckat det lät att ni skulle flytta från ert stall? Hej, kom och hjälp mig liksom.

Sv: Instängda hästar!

Haha jag vet.. hon som sa det till mig verkar ha konstant pms, hennes sambo som äger hästarna är det egentligen inget fel på... det är bara hon som påverkar honom ibland så han blir arg typ... Men nu är de borta!! Fattar ni va skönt att ha ett tomt stall nu!! Har inte kunnat städa stallet på hela sommaren för att de insisterat med att ha sina hästar inne jämt... Men nu är det över!! :banana:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 805
Senast: Calmiche
·
Hästvård Ni som släpper ut hästarna i den här hettan, ni har aldrig funderat på att låta dem gå ut på natten istället? Värmen och insekterna är...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 907
Senast: Mia_R
·
Hästvård Alltså nu har jag märkt några kvällar att min häst fryser inne i stallet. Jag fattar inget... eller jo jag förstår men ändå inte. Hästen...
2
Svar
37
· Visningar
3 815
Senast: Trissa
·
Anläggning Hej! För att inte göra ett för långt inlägg så ska jag försöka förklara så kort jag kan. Sen 2 år hyr jag och min sambo en gård av min...
Svar
5
· Visningar
1 721
Senast: IdaOlson
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka