Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Till och med jag har gjort det! (Vilket betyder att en hamster hade klarat det)
Ja, nederdelen av kranen. Men inget var avstängt vad jag minns.Åh låter väldigt lovande! Har du också din kopplad på kranen nederdel (alltså inte där dricksvattet kommer ut)? Måste man stänga av vattnet till lägenheten för det?
Gud.. Nivån på detta.
Åh! Den är jättebra, faktiskt. Är klart nöjd med den.@mandalaki Perfekt, tack! Tänkte att jag ska fota kranen, åka till en försäljare, visa upp det och fråga dem hur man gör. Men du får gärna återkomma om du orkar ifall jag inte fattar hur jag ska göra.
Har förresten sökt på buke efter just bänkdiskmaskiner och fick fram att du har en sån som jag tänkt köpa.
Nu har jag pratat med exet.
Utgången på baksidan kranen har standarddimension. Det behöver diskmaskinen också ha. Köper du samma maskin som min så har den det. Men skulle du köpa något som inte har det så köper du bara en mellankoppling.
När du kopplar in maskinen kan du av rena säkerhetsskäl stänga av vattnet till kranen, med vredet som sitter på framsidan kranen. Där brukar jag stänga när jag reser bort. Men något annat behöver du inte stänga.
Edit: OT om min maskin
Bänkdiskmaskiner brukar låta rätt mycket. En massa plaskande läten från vår. Man vänjer sig ! Alternativet är att - RYS - handdiska....Tack!
Nu har jag installerat den och provkör. Måste säga att den ändå låter mer än jag trodde. Men det blir nog bra! Nu ska bara katterna vänja sig, de är helt chockade över oljudsmaskinen i deras kök.