Inspirerande trail-video!

danilo

Trådstartare
Jag vill bara dela med mig av den här videon, jag tyckte den var himla inspirerande! :love: Jag gillar verkligen hästens vändbarhet och för mig var den en inspiration för hur man kan använda bommar på en massa olika sätt när man tränar mönster.

Vad tycker ni? :)

http://www.youtube.com/watch?v=bV2rjy6Lnio

Sv: Inspirerande trail-video!

Sök på worldshow trail istället så får du filmer med lite bättre kvalitet och lite bättre ryttare :)

Sv: Inspirerande trail-video!

Jätteduktigt ekipage är verkligen imponerad!
Det är ju dessutom ett juniorekipage :banana:, tänk om dom skulle få för sig att lägga en sån bana på en tävling här i Sverige, då skulle nog bommarna flyga åt alla möjliga håll :rofl:

Liknande trådar

Fälttävlan Tror ni att det blir nåt vettigt i år? Jag, som räknar mig som "terrängnybörjare" iom att jag har tagit upp terrängträningarna igen på...
2
Svar
33
· Visningar
6 174
Senast: Gabby_Ossi
·
Övr. Hund Jag har en omplaceringshund (staffe/blandras) som tros vara 12-14 år gammal. Han är adopterad från Irland och jag vet inget om hans...
2
Svar
30
· Visningar
7 496
Senast: Ajda
·
Western Förra sommaren började jag rida privatlektioner i westernridning efter flera års uppehåll från ridningen och har tidigare ridit...
Svar
4
· Visningar
4 327
Senast: Cam
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok “Träna!”, säger de. “Det är superviktigt och bra för i princip ALLT!” Jo, jag vet. Jag är egentligen en sån som GILLAR att träna på gym...
Svar
3
· Visningar
1 219
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka