Insiminering

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare DjChuikita
  • Startdatum Startdatum
D

DjChuikita

Jag går i planerna på att betäcka mitt korsnigssto med ett halvblod så jag vill veta vad det kostar på ett ungefär och hur man gör insiminering om man inte kan åka iväg med stoet..tacksam för svar.

Sv: Insiminering

Tyvärr, seminering får endast göras på godkända seminstationer, så du har nog inget val än att endera strunta i alltihop, eller åka med henne.

då lutar det åt att jag åker med henne..har hittat en hingst som jag vill betäcka med..men det blir nästa vår..jag vill betäcka med JJ Bar King en paint..jättefin...men det blir väl till att planera lite mer tills dess.

JJ Bar King står nog inte på semin alls, utan det blir i sådana fall till att åka till hingsten.

Liknande trådar

Avel Halloj! Jag har ett 17-årigt sto som är dräktig och kommer föla någon gång i maj. Är så taggad då detta kommer bli mitt första föl...
Svar
6
· Visningar
836
Senast: Freazer
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
511
Senast: Nikan
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 484
Senast: ildiko
·
Avel Håller på och avvänjer mitt föl och funderar på hur länge vi ska "hålla på". Fölet är 11 månader och går i flock med fyra andra...
Svar
5
· Visningar
1 032
Senast: Ketrawzc
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka