Svårt att pussla ihop liksom.Jag ska ha en tavelvägg bakom soffan har jag bestämt! Men tycker det är så svårt
Och alla dessa hål man ska borra..!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Svårt att pussla ihop liksom.Jag ska ha en tavelvägg bakom soffan har jag bestämt! Men tycker det är så svårt
Svårt att pussla ihop liksom.
Och alla dessa hål man ska borra..!
Tänkte på dig när jag såg den här:Har stora planer på en djungellägenhet, badrummet påbörjat!
Har hängt upp snöre som den får klättra på
Visa bifogad fil 36480
Tänkte på dig när jag såg den här:
https://www.redbubble.com/people/fabfeminist/works/38449244-make-space-for-wildness
De påminner mig liiite om:
Jag ska ha en tavelvägg bakom soffan har jag bestämt! Men tycker det är så svårt
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/wEAqyd/hang-tavlorna-utan-spikTänker spika men måste samla på mig lite först!
Skissa upp hur tavlorna ska hänga typ på ett A4 så får du en bra uppfattning innan du börjar spika/borra hej vilt
Så skulle jag gärna vilja ha i hallen. Tänker att det kan bli både snyggt och udda. Ska måla om golven först och införskaffa tavlor. Så får återkomma nästa sekelNär vi flyttar till hus kommer jag nog behöva en tavelvägg á la (stavar man så?) brittisk lord, ni vet där tavlorna hänger bredvid varandra och täcker hela väggen
Så skulle jag gärna vilja ha i hallen. Tänker att det kan bli både snyggt och udda. Ska måla om golven först och införskaffa tavlor. Så får återkomma nästa sekel
Så skulle jag gärna vilja ha i hallen. Tänker att det kan bli både snyggt och udda. Ska måla om golven först och införskaffa tavlor. Så får återkomma nästa sekel
Oftast blir det bäst om man helt sonika skiter i rådande ”hitta rätta stilen” utan bara kör på det man gillar!Jag är kanske helt ute när det gäller inredning och stil, men jag skulle tycka det vore skitsnyggt med en lång hall/trapp men träpanel halva väggen och mönstrad tapet ovanför, och stora tavlor på rad hängandes
Det viktigaste vid inredning är att inreda som man själv gillar och skita i vad som är trendigt och modernt, det är ju ändå en själv som ska leva med det.Jag är kanske helt ute när det gäller inredning och stil, men jag skulle tycka det vore skitsnyggt med en lång hall/trapp men träpanel halva väggen och mönstrad tapet ovanför, och stora tavlor på rad hängandes
Jag har tröttnat lite på min lägenhet och vill förnya den lite med små medel. Var på jakt efter något nytt att ha på vardagsrumsbordet och slog till på en träbricka från HM home som dessutom var på rea. Passade med något runt eftersom bordet är runt, tycker jag
Vill ha ny matta och spegel i hallen, tavlor och taklampa i sovrummet och nytt köksbord... helst utan att det kostar något
LOPPIS !!!Vill ha ny matta och spegel i hallen, tavlor och taklampa i sovrummet och nytt köksbord... helst utan att det kostar något
Vilka vackra krukor!