Inpassning sele

Jozelle

Trådstartare
Jag har fått låna en sele av en bekant för att jag ska få prova för ev senare köp. Men nu står jag här och blir osäker... Vad tycker ni om dessa bilder? Fick lägga draglinorna över ryggen för hade ingen vagn att spänna för.

1472995_10151859629442677_1688520054_n.jpg

1491720_10151859629492677_1697591973_n.jpg

Hoppas allt funkar, försöker mig på att fixa från telefonen..

Sv: Inpassning sele

Höj bakselen några hål på översta hästen (en handsbredd under sittbenet), kanske även på undre dock inte lika mkt. På nedre skulle jag vilja ha bak däckeln lite.
Hur bröstan ligger tycker jag man ser bäst i drag men kanske den skulle upp något hål på översta bilden? :) Möjligen skulle skimmeln haft en anatomisk brösta men svårt att se snett bakifrån.
Tycker selen ser fin ut.

Liknande trådar

Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 040
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 225
Senast: Ragdoll
·
Skola & Jobb Hur kan man förklara en lucka i CV:et utan att behöva gå in på orsaken bakom? Vilka typer av tjänster är aktuella att söka när man...
Svar
15
· Visningar
1 044
Senast: Squie
·
Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och...
2
Svar
35
· Visningar
2 359

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Julmat 2024
  • Störiga saker vi stör oss på, del 37.
  • Ettåring och julgran

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈