Inpassning sele

Jozelle

Trådstartare
Jag har fått låna en sele av en bekant för att jag ska få prova för ev senare köp. Men nu står jag här och blir osäker... Vad tycker ni om dessa bilder? Fick lägga draglinorna över ryggen för hade ingen vagn att spänna för.

1472995_10151859629442677_1688520054_n.jpg

1491720_10151859629492677_1697591973_n.jpg

Hoppas allt funkar, försöker mig på att fixa från telefonen..

Sv: Inpassning sele

Höj bakselen några hål på översta hästen (en handsbredd under sittbenet), kanske även på undre dock inte lika mkt. På nedre skulle jag vilja ha bak däckeln lite.
Hur bröstan ligger tycker jag man ser bäst i drag men kanske den skulle upp något hål på översta bilden? :) Möjligen skulle skimmeln haft en anatomisk brösta men svårt att se snett bakifrån.
Tycker selen ser fin ut.

Liknande trådar

Skola & Jobb Hur kan man förklara en lucka i CV:et utan att behöva gå in på orsaken bakom? Vilka typer av tjänster är aktuella att söka när man...
Svar
15
· Visningar
929
Senast: Squie
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 152
Senast: Sassy
·
Hundhälsa Hej! Jag har en krypt hanhund där ena testikeln är kvar i buken. Jag vill inte diskutera varför, men jag tror inte att inte operera bort...
2
Svar
28
· Visningar
2 820
Kropp & Själ Jag har på senare tid fått upp en hel del reklam för menstrosor i mina sociala medier. Det som står att läsa på deras egna hemsidor är...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 486
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar