inpackning för både hår och hårbotten?

ameo

Trådstartare
Moderator
Vissa saker är svåra att googla sig fram till, som t.ex om det finns någon bra inpackning som kan hjälpa både torr hårbotten och torrt/sprött hår.
Finns det?
Någon som provat nåt och kan rekommendera?

Jag gillar Bruns produkter. Använder serie no.2 för torrt eller lockigt hår.
Är det för hårbotten också?
Jag är, helt ärligt, helt kass på kosmetiska produkter och hur de används. Men hårinpackningar brukar ju vara i första hand för hårets längder. Och jag är egentligen mest ute efter något som hjälper torr och känslig hårbotten, som gärna är bra för håret också...

Jag är, helt ärligt, helt kass på kosmetiska produkter och hur de används. Men hårinpackningar brukar ju vara i första hand för hårets längder. Och jag är egentligen mest ute efter något som hjälper torr och känslig hårbotten, som gärna är bra för håret också...
Den kan även användas som lotion på kroppen, så jag tänker att det kan funka i hårbotten? Jag brukar använda det i hela håret inklusive vid hårbotten.

Jag använder Bruns inpackning till torr hårbotten och det fungerar fint. Har bytt ut schampo mot inpackningen (så länge inte håret är riktigt illa).

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har torrt frissigt och något lockigt hår som ser riktigt trist ut. Just nu kör jag balsammetoden och håret har blivit friskare och... 2
Svar
28
· Visningar
1 086
Senast: Tassa
·
Kropp & Själ Jag vill gärna ha tips på torrschampo till min kliiga, oljiga hårbotten. Jag vet inte varför det kliar, trott på torrhet men jag är nu...
Svar
9
· Visningar
518
Senast: Jahopp
·
Kropp & Själ Pga mediciner (tidigare och inte nu längre) och från början tunt hår och att man inte direkt blir yngre så är mitt hår ... ja hemskt...
Svar
19
· Visningar
802
Senast: Raderad medlem 142658
·
Kropp & Själ Jag vet att det finns trådar på ämnet men jag vill ändå ha en till. Mitt hår är alltid torrt och tråkigt. Jag använder schampokakor och...
Svar
11
· Visningar
496
Senast: Raderad medlem 142658
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka