Inoff utställningar april-juni i Skåne/Halland?

Lupin

Trådstartare
Jag har tappat bort förra och förrförra nr av Hundsport. Finns det någon vänlig själ här inne som kan berätta var-när-hur-etc om ev inoff utställningar i Skåne/södra Halland under resten av april-slutet av juni? :)

Sv: Inoff utställningar april-juni i Skåne/Halland?

Tack för svaret! Jag ska inte ställa ut själv, har ingen hund för tillfället. Men jag tänkte det kunde vara kul att åka och titta! :)

Där är Hässleholm 17-18 Maj, visserligen officell.

Jag vet om en inofficiell i på Ystad BK den 3:e maj. Sen är det en den 27:e april på Skanör-Falsterbo BK. Den 1:a maj är det en inoff på Landskrona BK.

Sen är det ju nationell utställning i Hässleholm den 17-18:e maj, och även en utställning arrangerad av Terrierklubben den 17:e maj i Hörby.

Dessa är vad jag kommer på just nu.. Jag ska själv ställa i både Hörby och Hässleholm, sen blir alla andra utställningar högre upp i landet.

Tack ska du ha! :) Hundabstinensen börjar bli hög nu. :D För tillfället får jag nöja mig med att titta (och kanske klappa!), men jag och sambon har börjat prata lite smått om hund igen. Jag känner mig fortfarande väldigt bränd efter fralla-historien och SKKs oförklarligt och oförlåtligt lama inställning till det hela. :( Men titta och klappa kan man ju alltid göra. :idea:

Åh, jag kom precis på att den 16-18 maj är vi i Göteborg. Sambon ska springa Göteborgsvarvet, så jag missar Hässleholm.

Ingen annan som har någon koll på de inoff utställningarna i april och maj här neråt landet? Helst de som är öppna för alla raser. :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
4 082
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Efter att min gamla hund gick bort för snart 2 år sedan har nu suget efter en ny hund infunnit sig. Jag hade tänkt att i god tid börja...
2 3
Svar
48
· Visningar
7 369
Hundhälsa blir så trött, ledsen och beskymmrad. Detta blir ett lång och kanske något virrigt inlägg Min fina fina vän dras med en hel del rädslor...
2 3
Svar
41
· Visningar
6 367
Senast: Sezziyanen
·
Hästvård Efter att ha fått ett helt gäng med veterinärer att klia sina huvuden tar jag nu buke till hjälp! Allt började i våras, tror det var i...
2
Svar
33
· Visningar
10 299
Senast: Lisa2014
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V