Comfort

Trådstartare
hur hade ni innan mensen som inte kom, hade ni vanliga "menssymptom"? eller hade kroppen ställt om redan då?

Sv: innan bim

De månader jag inte var gravid hade jag alla upptänkliga grav. symptom... :angel:
Jag tyckte magen var mer svullen än vanligt(svullnar normalt inte före mens), brösten ömmade och jag mådde illa och var yr.

Den månaden jag senare testade positivt kändes inga sådana symptom alls, trodde inte att jag var gravid ens. Testade bara innan jag han fantisera ihop något och sedan bli besviken....

Jag vet hur trist det är när mens kommer och man inte vill det... usch... åsså en hel månad till nästa hoppfulla chans till att den uteblir tillslut!

Men du vet, det kommer ju att hända när du inte tänker på det, så det är ju jätteenkellt. Bara att inte tänka på det... ;)

jahaja, just så var det.

mhhmmmhhmm.. *poff*borta!

vad handlade denna tråd om egentligen? :D

Liknande trådar

Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 677
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
1
· Visningar
651
Senast: Bufera
·
Kropp & Själ Visste inte riktigt vart jag skulle lägga denna tråd. Men den landade här tillslut. Födde barn i oktober -23. Mensen kom tillbaka efter...
Svar
2
· Visningar
467
Senast: annersia
·
Hästvård Jag har fått lära mig att hästen ska vara ren och torr innan klippning, dvs. ren som duschad med schampo. Detta för att få en jämn och...
2
Svar
28
· Visningar
1 852
Senast: Ketrawzc
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar