Inlägg med bilder stoppas

Snurrfian

Trådstartare
Moderator
@Gunnar Jag försökte svara på ett inlägg idag med att lägga in två bilder för att visa vad jag menade men fick felmedelande att jag hade för många tecken. Det jag skrev var inte så många meningar och jag försökte ta bort meningar för att det skulle fungera.
bukeproblem_5824096d9606ee30c1fe77d5.png

:o Jag hittade problemet! @Gunnar Det verkade som om när jag la in första bilden så fungerade inte det, så jag la in den igen, men det hade kommit med väldigt mycket "text" som hängde ihop med bilden, när jag tog bort det så fungerade det! Men det syntes bara i det som hade sparat automatiskt? :confused:

:o Jag hittade problemet! @Gunnar Det verkade som om när jag la in första bilden så fungerade inte det, så jag la in den igen, men det hade kommit med väldigt mycket "text" som hängde ihop med bilden, när jag tog bort det så fungerade det! Men det syntes bara i det som hade sparat automatiskt? :confused:
Japp. jag la in en bild och fick felmeddelandet att jag inte fick använda mer än 10000 tecken. Markerade allt och tog bort men det hjälpte inte. Så småningom visades massa kod som var obegriplig.
Fattar inget men det är väl nåt elektroniskt :sneaky:

Men det var lite kul :D

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 552
Senast: Tilly_85
·
L
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är mitt sista inlägg här nånsin. Jag har bett gunnar att ta bort mitt andvändar konto efter som att jag inte vill vara en del i...
Svar
0
· Visningar
2 263
Senast: LiviaFilippa
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag loggade in här i eftermiddags och såg att jag hade 25 notiser, antagligen från den dagbokstråd jag deltagit i. Men jag skulle bara...
Svar
0
· Visningar
888
Senast: hundtant
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
465
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama