Inkörning

clyde89

Trådstartare
Hej! nu är pållen snart 2 år och de är dags att fundera över hans utbildning. Och efter allt tänk så har jag kommit fram till att jag vill ha honom inkörd. Dock så vill jag komma i kontakt med folk (gärna tävlingskuskar eller bara kunniga körfolk) som är duktiga på det dem gör som eventuellt hade kunnat hjälpa mig med en halvblodsvalack.

Vet du någon duktig kusk som sysslar med inkörning. Hör gärna av dig med tips isf!

Sv: Inkörning

kontakta skånska körsällskapet. de har säkert inkörningskurser eller vet vem du ska kontakta.

kolla gärna in KUSKRINGEN.NU där finns allt samlat.

Liknande trådar

Tjatter Hej. Styvmor fyller snart 70 och vi vill förstås göra/ge något lite extra när hon nollar. Vi är inne på någon typ av upplevelse av...
Svar
18
· Visningar
650
Senast: Hajfisk
·
Hästhantering Har massa problem med nyköpt häst. Känner mig desperat. Jag bestämde mig för att köpa en riktigt bra häst, tänkte att en gång i...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
12 003
Senast: Ajda
·
Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
637
Senast: Grazing
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 181
Senast: valy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka