Inkörning av travare?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare travemma
  • Startdatum Startdatum
T

travemma

Hej
Vad har det kostat för er som har lämnat iväg era hästar på inkörning?
Har ni lämnat till travtränare eller till andra?
Och vad har de gjort för pengarna?
Jag har ett sto som jag håller på och köra in, men jag har inte riktigt med den tiden, som jag och min häst behöver innan jag ska sätta för henne.
Allt har gått jätte bra hittils.

Emma!

Vet ej vad det ligger på i månaden, men du får nog räkna på 2500- 5000 i månaden. Med risk för att det är reklam kan jag själv kan jag varmt rekomendera Lasse Högstöm på Kalmartravet. Det borde vara din "hemmabana". Tar mycket väl hand om de unga och sköter om allt som har med inkörningen att göra. Han jobbar verkligen med dem! Sedan sköter han om hovslagare, veterinär, starter och allt annat.
Hans hemsida:
http://w1.471.telia.com/~u47104627/stall_hogstrom_index.htm

OBS! Jag är INTE släkt eller något sådant med honom, utan bara en väldigt nöjd kund!

Jag har min på jägersro för inkörning, räkna lätt med 6000-8000 ink moms.

Liknande trådar

Fordon Efter att maken köpt en helelektrisk city car i kombination med att jag börjat med häst på en lite mer seriös nivå igen och slutat...
2
Svar
34
· Visningar
1 207
Senast: Derivata
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 712
Senast: Freazer
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 278
Senast: Enya
·
Ridning Hej! Jag behöver råd från er som har erfarenheter av senskador och igångsättning när hästen stått länge. Min häst som är ett halvblod 15...
Svar
4
· Visningar
808
Senast: Nevermind
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Secret Santa 2024
  • Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV

Hund, Katt, Andra Djur