Inget hopp om utskrivning

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag mår mycket bättre, ingen kvarstående smärta mer än ömhet efter all spändhet och liggtid. Trodde det kunde betyda en snar utskrivning, men icke. Jag fastar fortfarande för att stabilisera bl.a. mage, och sedan är tanken att jag ska börja äta någon gång. När jag återhämtat mig helt och hållet, och äter bra, kan det bli tal om utskrivning.

Vet inte om Corona kan ge besvär med det. Min rumskamrat sa att man inte skrivs ut pga Corona. Ingen får besöka heller av samma anledning.

Nåja, får se hur det blir. Jag mår bra nu så vill gärna ut :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag tänkte jag kunde ha en egen tråd att uppdatera i istället för att drälla inlägg överallt i forumet och på dagbok. För att göra en...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
15 110
Senast: Sasse
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är...
2 3
Svar
50
· Visningar
9 566
Senast: AlmostEasy
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Tack vare att @cewe påminde mig om resistent stärkelse så fick jag tummen ur att testa. Jag hade hört om det tidigare och tyckte att det...
Svar
0
· Visningar
918
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Som sagt - min första föreställning om att jag skulle vara tillbaks på jobbet bara några dagar efter att jag hade brutit armen har jag...
Svar
0
· Visningar
358
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama