Inget bildvisningsprogram

Mynta2

Trådstartare
Det har jag inte...Men om folk skickar bilder via mail och jag sparar dom så brukar dom sparas i bildformat...fast om jag skickar en bild från mitt Photobucket album via mail till mig, och sedan sparar dom så blir det bara ibland sparat som en bild. Oftast blir det en sån där vit windovs ikon. *fattar någon*?

Varför kan man bara spara ibland som bilder och ibland måste man välja program att öppna dom i ? Borde väl vara sak samma vem och vart man skickar dom i från..mail som mail...Var gång syrran skickar bilder, nada problem att spara...Med photbucketalbumet får jag testa kanske 3-4 ggr innan den sparas i bildformat...

Nån som kan tipsa om bildvisningsprogram som är LITET ;)..Här ryms ingenting snart. Hade förut Acedsee, men det ryms ju inte nu.
 
Sv: Inget bildvisningsprogram

XP ? Sånt kör ju inte jag med ;)..Har stannat i Win-98 :D

Funkar det ändå ?
 
Sv: Inget bildvisningsprogram

Den ska klarar 98 åxå utan några problem
graphic viewer for Windows 9x/ME/NT/2000/XP/2003.
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det satte rejäl fart under sensommaren 2007. Jag skulle fotografera på min väns bröllop. När jag kommer dit börjar jag fumla med min...
Svar
0
· Visningar
1 700
Senast: cassiopeja
·
L
Utrustning halvt Stübbenträns ? ? ? Måste bara få skriva av mej min "ledsenhet" över en internetaffär som gick helt åt pipsvängen :devil...
2
Svar
23
· Visningar
2 945
Senast: Wembley
·
Övr. Hund Vad är det värsta som har hänt er och era hundar? Vad är det värsta ni har varit med om? Jag behöver skriva av mig lite och skulle...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 734
Senast: Lazio
·
A
IT & mobiler Får du virus på din dator, prova dessa saker i denna ordning: 1. Prova först att göra en systemåterställning. 2. Avaktivera ditt...
2 3
Svar
57
· Visningar
8 682

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp