Ingen kamphund men en combathund!

Seabaz

Trådstartare
Hahaha!

P3110063.jpg


P3110064.jpg
 
Sv: Ingen kamphund men en combathund!

:rofl:

Alltså. Att försöka spela tuff när man ser så löjlig ut är inte lätt :D
 
Sv: Ingen kamphund men en combathund!

Äh vad fånig du är, han ÄR en tuffing!! :devil:

Åker 4-hjuling:

zali2.jpg


Jagar storvilt :angel:

zali8.jpg


Går även perfekt på fågel:

zali4.jpg
 
Sv: Ingen kamphund men en combathund!

Det skulle klä han mer att ha sina combatkläder i jakt än sin pyjamas:p :rofl:
 
Sv: Ingen kamphund men en combathund!

Jag tycker 4hjulingen ser mera skräckinjagande ut :rofl: Och vad är det han har fått om bakfoten på jaktbilden? :D
 
Sv: Ingen kamphund men en combathund!

haha ja det har du rätt i men den var nog inte med på den resan tyvärr!

jag sydde dräkten till min pappa egentligen, han har alltid militärbyxor när han är uppe och leker i skogarna och han brukar ta med jycken ibland.

Dom brukar skratta åt honom när han kommer på 4-hjulingen i militärkläder och har en matchande hund med sig...
Min pappa försöker vara ganska matcho så jag måste ju göra allt för att hunden inte ska göra honom för pryd liksom :rofl:
 
Sv: Ingen kamphund men en combathund!

vad annvänder du för mönster??

i flytten råkade jag slänga alla mina tyger och mitt perfekta mönster.. surt!!!
 
Sv: Ingen kamphund men en combathund!

jag köpte mitt mönster på "ärtans" eller nåt sånt där, beställde på internet. Men jag fick rita om det för att det skulle passa min hunds proportioner då det var gjort för chihuahua egentligen! :)
 
Sv: Ingen kamphund men en combathund!

:rofl:

Alltså. Att försöka spela tuff när man ser så löjlig ut är inte lätt :D

Förlåt så hemskt mycket men jag kan bara hålla med :D Fast lite smågulligt på ett roligt sätt är det nog ändå ;)
Man behöver ju lite kläder om man inte har någon egen päls.
 
Sv: Ingen kamphund men en combathund!

jaha.. men då är det lika bra att rita ett eget på en gång. för inget som man köper passar ju denna vinthunsdkropp. ;)

det första jag hade som var sååå bra hade jag ritat själv, men är man klantig så är man ju!! :mad:
 
Sv: Ingen kamphund men en combathund!

jaa min dogge har ju också "vinthundskropp".... om du har photobucket så leta upp mig där "seabaz" så tror jag att jag har ett mönster på bild under albumet "stuff" eller under "xander" kanske...
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har tittat på Kalla Fakta: Kamphund säljes på TV4 Play. Skrämmande men tyvärr inte förvånande. Jag känner spontant att något måste...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
6 608
Senast: Gunnar
·
Hundavel & Ras På tal om det här med kamphundar. Min syster tog emot en omplacering för lite mer än ett halvår sedan, en 6 årig mastiffhane. En...
2
Svar
27
· Visningar
2 273
Senast: Fruentimber
·
Hundhälsa Nytt anonymt nick, för att minska risken att folk förstår vem det handlar om. Jag är aktiv i den lokala brukshundklubbens styrelse...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
7 225
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Jag har fått ett problem.. I närheten bor ett en knarkarfamilj med hur många problem som helst och polisen är där typ en gång i veckan...
Svar
10
· Visningar
1 429
Senast: Leoni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp