Ingen brunst

vinkelina

Trådstartare
Har inte sett det minsta lilla brunst hos mitt sto ännu i vår. Vi har dessutom flyttat vilket brukar påverka henne positivt. En valack som hon dessutom alltid brunstar åt står på samma anläggning. Plus FYRA hingstar, varav vi måste passera tre på vägen in till boxen. Hon bara tittar på dem och fnyser.

IOM att jag inte skall betäcka om henne, så behöver jag oroa mig för detta? Hon är 20 år nu. Betäckt förra sommaren men var då full med vätska hela tiden

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 875
Senast: mars
·
Hästvård Hej! Har ett sto på 13 år som har ordentliga brunst problem. På sommaren slutar hon aldrig brunsta. Utan det är dygnet runt, vecka efter...
Svar
6
· Visningar
1 929
Senast: cello
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 218
Senast: Snurrfian
·
Avel Jag har ett russto som jag har ägt i ca 1,5 år. Hon kom på vintern och brunstade från dag 1. Tänkte då att det berodde på flytt och att...
Svar
8
· Visningar
1 455
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka