Ingen analys

Sv: Ingen analys

Kan inte tänka mig att fodret skulle bli dåligt av att stå blött över natten om det står svalt och man gör rent spannarna ordentligt mellan användningarna. Inget personligt, men jag har ofta upplevt ett samband mellan att man inte vågar ge hästen blöt mat "för den blir dålig så fort" och att man inte "vågar" använda diskborste.

Sv: Ingen analys

Ok, men jag lovar att jag använder diskborste, oftast räcker det att bara skölja ur hinken! Men då börjar vi blöta allt! Han fick imorse, så vi ska se om han äter det!

På tal om annat, satan vad soja sväller...

Liknande trådar

Foder & Strö Här kommer ytterligare en foderfråga i mängden, dock med analys. För äntligen har analysen på hösilaget kommit, och jag sitter och...
Svar
4
· Visningar
1 563
Senast: mackan
·
S
Anläggning Till hösten måste jag flytta min häst, jag jobbar just nu som hästskötare och just nu är hon med där jag jobbar men pga att jag tänkt...
Svar
3
· Visningar
2 528
Senast: moonstruck
·
C
Foder & Strö Jag skulle gärna vilja ha synpunkter från landets alla hörn om hur ni har det i er landsända med: Hö / Hösilage, har ni fått tag i...
Svar
15
· Visningar
1 437
K
Foder & Strö Hej! Måste fråga er på forumet - läser en del trådar om vad ni betalar för hö/hösilage per kilo. Nu varierar det ju hur många...
2
Svar
38
· Visningar
3 286
Senast: Jaba
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve