Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo visst, men det var väldigt länge sen som Zlatan var i Sverige och spelade i allsvenskan. Zlatan var artisten, profilen, bolltrollaren. Vem mer än Zlatan gör mål från halva planDet finns väl fler i Sverige än Zlatan som kickar boll...
En hel hoper! Zlatan må vara den bäste Sverige någonsin haft men han är långt ifrån den ende vi har som är bra.Jo visst, men det var väldigt länge sen som Zlatan var i Sverige och spelade i allsvenskan. Zlatan var artisten, profilen, bolltrollaren. Vem mer än Zlatan gör mål från halva plan
En hel hoper! Zlatan må vara den bäste Sverige någonsin haft men han är långt ifrån den ende vi har som är bra.
Henrik Larsson är en husgud här och ja, han var en förbannat bra spelare. Men jag håller nog nästan ändå Zlatan högre.Han var inte så flashig som Zlatan men Henrik Larsson var inte så dålig på sin tid. Han lyckades också med två saker som Zlatan aldrig lyckades med. Han vann Golden Shoe och han vann CL. Där han passade till båda målen i finalen med Barcelona.
Såklart . Zlatan är den bäste genom tiderna. Ska bli intressant att se vad Zlatan ska jobba med i framtiden. Men jag hoppas att han nu ska få mer tid att köra sina Ferrari bilar ikläddHenrik Larsson är en husgud här och ja, han var en förbannat bra spelare. Men jag håller nog nästan ändå Zlatan högre.
Förvisso. Men ingen kickar fotboll som han... Zlatan, jag säger Zlatan!Det finns väl fler i Sverige än Zlatan som kickar boll...