P
Poplan
Sv: Skinfaxi frá Thoreyjarnupi
HAHA , jag menade faktiskt inget taskigt!
HAHA , jag menade faktiskt inget taskigt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skinfaxi finns just nu i Danmark, på Halldors och Mias gård, Skyttegården. Han kommer till ev. Sverige för att betäcka i sommar. Jag har sett och träffat Skinfaxi "live"!! Han är helt underbar! Snäll mot både människor och hästar. Tycker INTE att han är ett dugg överskattad! Har ju inte fått sin tot.bed. på 8,17 i julklapp. Skulle inte tveka en sekund om jag hade ett sto att betäcka!!! Har själv en valack född 96 efter Skinfaxi. Har tävlat ett tiotal ggr, hittills alltid placerad. Visserligen på låg nivå men kul ändå! Har även sett flera av Skinfaxis avkommor, bra hästar allihop! Passtakt och svårighet att fånga i hage har väl med ridning och ledarskap att göra och inte vilken pappa hästen har..?Venus_in_Furs skrev:Halldór Guðnasons hingst, pappa till ett av mina ston, finns tydligen i Sverige, har jag precis upptäckt! Nån som vet om han betäcker? sett honom live? vet vart han finns?
Korren skrev:Passtakt och svårighet att fånga i hage har väl med ridning och ledarskap att göra och inte vilken pappa hästen har..?
Falk skrev:Ps: Baldur är super fin, kul att det finns en fin hingst kvar efter Dagur!!!