Information om dansk ponny

ForeverYoung

Trådstartare
En bekant till mig köpte en importerad dansk ponny för tre år sen, utan papper. Vid besiktningen fann man dock två chip, ett svenskt och ett danskt. Vet ni vart man kan vända sig för att få information genom det danska chipnumret?
Tack! =)

Sv: Information om dansk ponny

Passar på att fråga ytterligare om en dansk ponny. Inget chip har hittats vad jag vet men ponnyn är brännmärkt med tre tecken på vänster lår. Det ska tydligen vara sista tre siffrorna i reg nr har jag hört men det är svårt att se om det verkligen är siffror, och om det är det, vart vänder man sig för att hitta igen honom i danskt register?

Liknande trådar

Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga...
48 49 50
Svar
988
· Visningar
13 365
Senast: qitis
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 862
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
28
· Visningar
2 734
Senast: Ceta
·
Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
1
· Visningar
775
Senast: Elo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka