Infohjälp Bent Skåne mars 2005

KungTulle

Trådstartare
Tydligen kommer Bent till Skåne i mars 2006. Stod tydligen annons i ngn av de senare hästtidningarna som ges ut i Sverige.

Vad jag behäver är info om priser, vart man anmäler sig etc.

Tex om det finns en hemsida med info.

Korkat nog kolliderar kursdatum med det som kursen med en av Bents elever (SC) skulle ha härnere i mars. Vilket är väldigt typiskt, så vi har ställt in/flyttat vår kurs till annat datum. Vi kan ju omöjligt konkurrera. Och väldigt många av våra egna kurdeltagare vill förstås "gå på Bent istället", eftersom många drömt om att gå som fotfolk på Bentkurs väldigt länge.

Pma om ni har info.

/KT

Sv: Infohjälp Bent Skåne mars 2005

Japp!

För er som är sugna på att rida i Bents anda så ska påpekas att vi fortfarande kommer arrangera fler kurser med SC under nästa år i Skåne.

To de li loooo!!!!!!!

/KT

ps/ Fick låna en Startrek Espanola ett par dagar och jag tror att jag kanske omvärderar min åsikt om bomlöst en liten aning, den var ju både välsydd och skön att rida i, och låg väldigt stadigt på hästryggen. ( Fast i jämförelse med min planka till gammal hoppsadel så är det bekvämt tom att sitta på taggtråd! :) ). Så kanske kanske kommer folk kunna se mig ridandes omkring i en sån så småningom.

Får väl åka in & ta tillbaka min espaniola med våld imorgonkväll, :devil:

Senast ändrad:

Javisst är den skön!
Har ägt en sen i våras och den är verkligen underbar!
Det bästa med den är att man kan ha den på flera hästryggar, utan att byta framvalv:)
Så jag får väl dyka upp på en Susanne C kurs och joina mig mer det bomlösa gänget a´la AR:D

Varför inte skriva ut infon här istället för att pm:a? Det är väl inte hemligt?? Vill ju också veta.
/Hille, som var på bentkurs för 14 dgr sen

Jo, det har du rätt i.
Men jag tror det räknas som reklam, tyvärr.

Immer (som just idag, på 50-årsdagen, blev erbjuden en ridplats på Bentkursen!)

Kymigt Immer , för när jag frågade arrangören när jag ringde samma kväll som jag fick telenr av dig så sa hon att alla ridplatser var bokade redan. ( Ville anmäla en av "våra elever" som skulle ha stor nytta av det).

/kt

Inte så konstigt - jag anmälde mej (på telefonsvararen) samma dag som tidningen med annonsen landade i brevlådan. :)

Immer

Kursen för Bent blir 11-12/3 på Gustavsborgs Gård i Bjuv, hos Ann-Britt Bolinder 042-832 66.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Promenadskor vinter
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka