Info sökes om Gakenda 2218, Gondoljär 492 & Nepal 390

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare therese
  • Startdatum Startdatum
T

therese

Info sökes om Gakenda 2218, Gondoljär 492 & Nepal 390

Skulle vilja veta lite mer om detta sto, och hennes stofamilj (F.4). Samt om hennes son Gondoljär 492.

Sen söker jag information om Nepal 390.

/Therese

Re: Info sökes om Gakenda 2218, Gondoljär 492 & Nepal 390

Gondoljär är son till Gonda 6565. Gakenda 2218 är mormorsmormor till Gondoljär.

Re: Info sökes om Gakenda 2218, Gondoljär 492 & Nepal 390

Nepal 390 föddes 1956 på Flyinge och dog 1979. Han var 169-196-24 cm. Fux med bläs, vt ul och vita bakfötter.

Avelsföreningens utlåtande: Utmärkt typ som förenar styrka och elegans. Naturlig resning, något långt ryggparti. Starkt skelett med korta skenor. Utmärkta rörelser i såväl skritt som trav.

Nepal lämnade sönerna: Escargot (Finland) Aladin (Schweiz), Bajkal (kastr), Cordon Bleu , Fantom II, Hertigen, Jumper, Arram och Monaco.

I svår klass lämnade han Aintree (Eric Lette) och Aragon, i svår hoppning Titti, Escargot, Gosh och Parador.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 262
Senast: malumbub
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 789
Senast: Lavinia
·
Övr. Barn Då var utredningen klar på sonen, och vi fick två diagnoser. Jättetråkigt såklart, men också väntat. En del av mig känner ”Jaha, nu...
Svar
15
· Visningar
2 500
Senast: Destiny_D
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 866
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka