Info sök!

Myy

Trådstartare
Hej!

Jag är helt ny inom sporten och har lite funderingar angående bl.a. var jag hittar information om Folksam Cup. Har sett på tävlingkaledern som Svenska Ridsportsförbundet har på sin hemsida att vissa klasser på vissa tävlingar ingår i Folksam Cup. Men var hittar jag info om själva Cupen??

Har också funderingar på om det finns flera sådana där "tävlingar i tävlingen" som man bör kolla upp. Typ den som rider flest godkända km på året, bästa konditions priset eller liknande.

Någon som vill förbarma sig och tipsa om var jag kan hitta informationen?

Sv: Info sök!

Hej!

Så det är olika regler för olika år? Skall hålla ögonen öppna.

Liknande trådar

Trav Hej alla, När jag började fundera på att börja köra häst så googlade jag runt för att hitta lite information.. Tyvärr finns inte...
Svar
17
· Visningar
3 716
Senast: MayGrace
·
Hästhantering Jag kikar efter häst/ponny, i en relativt moderat prisklass. Dvs om man inte köper en riktigt ung (oinriden) eller en som börjar närma...
11 12 13
Svar
246
· Visningar
31 867
Senast: Unafraid
·
H
Islandshäst Hej! är en ryttare som tävlar nationellt men känner att ja är helt ute och cyklar när det gäller allt vad Geadingakeppni innebär. Såg...
Svar
13
· Visningar
2 704
Senast: Minett
·
R
Övr. Grenar Den 20-21 augusti är det SM i Beridet Bågskytte i Småland! Närmare bestämt i Togebodha by som ligger utanför Gullaskruv. Under...
Svar
19
· Visningar
3 036
Senast: Hóbagoly
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka