Info om tävlingar

J

Juvelflickan

Hejsan!

Skulle vilja börja tävla snart med våran unghund. Men har problem med att hitta datum och tävlingar överhuvudtaget... :confused:

Jag vet inte, men antar att tävlingsinformation finns på SKK:s sida, men hittar ingenting.

Är mycket tacksam för svar!

/Frida

"Dream as you'll live forever, live as you'll die today"
"Om Gud skapade mig så skall jag inte behöva buga för honom. Han får faktiskt stå för vad han har gjort!"

Vad skall du tävla i?

Tävlingsinformationen är spridd på lite olika sidor så du måste nog specificera dig lite.

om du är medlem i en klubb o har tränat inför det du ska tävla i så finns det ju dels info på klubben och dels brukar man få hem nåt blad om tävlingar..

Gå in på Västerviks BK så har de en mkt bra sida om det mesta inom tävling.

Liknande trådar

J
Övr. Djur Hejsan! Hur könsbestämmer man en råtta? Hur gamla blir dem? Hur långa blir de? Hur ofta bör man göra rent? Otroligt tacksam för...
Svar
2
· Visningar
958
Senast: gul_zebra
·
J
Utrustning Hejsan! Jag undrar om någon här rider i sadeln Childeric? Funderar nämligen på att köpa en sådan. Vad ligger priset på ungefär...
Svar
8
· Visningar
986
Senast: Millz
·
J
Islandshäst Hejsan! Jag kan inte hitta mitt FIPO och jag undrar hur Speedpassen går till. Jag är mycket tacksam för svar! /Niggi...
Svar
6
· Visningar
1 179
Senast: Freyr
·
J
Övr. Hund Hejsan! Låg och myste med vovven på golvet idag och upptäckte att en bit av tanden är av.. :crazy: Man ser lite rosa... Och jag vet...
Svar
1
· Visningar
720
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka