Info om jutsk häst

Fille

Trådstartare
Hej! Jag undrar om någon vet vart man kan hitta info om jutsk häst? Alltså en specifik jutsk häst, någon som har koll på danska stamboken? Har ett namn och ett nummer på en häst som jag skulle vilja veta mer om, tex mankhöjd :)

Kände en Jytsk häst en gång, får man fråga vad den heter? :)
(Ja jag vet, osannolikt att det är samma, men ändå :D)

Jag känner också en frederik från danmark, stod på kvinnerstaskolan när jag gick där men tror frederik ägdes av ena läraren, en något äldre man (pensionär för nåt år sen).
Åh, det är ju han :love:
Han var så gullig, så stor men då försiktig med allt! Jag har också gått på Kvinnersta :)

Liknande trådar

Gnägg Hej, då min häst inte finns mer 😥skulle jag vilja byta häst på Equilab. Har provat radera gamla namnet där men det går inte? Hur gör...
Svar
4
· Visningar
391
Senast: sweep
·
R
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 316
Senast: Raderad medlem 149524
·
  • Artikel Artikel
Hej! Jag söker information om ett gäng hästar som befann sig i Västra Götaland före 2014. Om det finns någon som har relevant...
Svar
0
· Visningar
839
Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 138
Senast: Tualma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve