Inflamasjon humerus/scapula

MimmiNO

Trådstartare
Undrar om noen har hatt inflammasjon eller annen skade i laddet mellan scapula og humerus i frambenen? Aven annen problematik der? Har en ponni med muskel omhet i biceps brachii som går veldig stelt opp bakker. Virker som hun ikke klarer å strekke fram benen ordentlig i oppover bakke. Ingen halthet, men veterinær ser hun ser "stel ut".
Jeg har lett på internett og fastnat på det har leddet som mojlig årsak, så vil gjerne høre fra nån som har haft problem der hur det marktes osv

Skulder ledd, mellom scapula og humerus.
Shoulder joint, between scapula and humerus.
1000003245.webp

Ja då är det bogleden. :)

Har bara en hund som haft inflammation i biceps. Hjälpte med massage och laser.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jeg vet ikke hva som er galt med meg, og jeg trenger å skrive av meg.... kanskje er det noen andre der ute som har hatt lignende...
Svar
18
· Visningar
1 258
Senast: Lobelia
·
Hästvård Jeg har en halvfoder hest som jeg har ansvar for (eier har fått baby). På torsdag oppdaget jeg en hevelse/kul under magen. Den gjorde...
Svar
5
· Visningar
970
Senast: Cattis_E
·
Utrustning Jeg vil gjerne høre erfaringer med Equito baselayers. Er de tykke eller tynne i stoffet. Fleece for inni? Puster de? Hvor elastiske...
Svar
0
· Visningar
367
Senast: MimmiNO
·
Träning Rir en fjording på rideskole. Når vi jobber med venstregalopp blir hun forferdelig vrang og sterk. Jeg har vært turrytter i over ett...
Svar
6
· Visningar
1 228
Senast: Naranja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka